Logo

ПЕДАГОГІЧНИЙ ЧАСОПИС ЛЬВІВЩИНИ

Logo2
search_left


Значення використання цифрового лабораторного обладнання LABDİSС у освітньому процесі

Опубліковано: Понеділок, 20 лютого 

min
max

Люди будь-якого періоду намагалися жити, здобуваючи знання і здібності, що відповідають вимогам часу. Століття, в якому ми живемо, також має своєрідні особливості, і я - Махира Нурієва, як викладач хімії повної середньої школи №162 імені Е.Аліева Сабаільського району, міста Баку (Азербайджан), оволоділа необхідні можливостями і застосувала їх в своїй постійній діяльності.

З плином часу в нашому суспільстві відбулося багато змін: встановилися нові суспільні відносини, планова економіка, нарешті, знайшла своє місце в ринковій економіці. Період, в який ми живемо, називається інформаційним століттям. Освіта в республіці Азербайджан придбала світову форму. Мета і обов'язки освіти сформувалися в повністю новому аспекті. Що і призвело до формування нових здібностей і компетенцій для нашого століття.

Особливості ХХІ-го століття

Такі вміння, як: творчість і інновація, критичне мислення і здатність залагоджувати проблеми, вміння комунікації і співпраці, здатність працювати з інформацією, технологічні навички, гнучкість, звітність, точність і т.д. складають наразі перевагу нашій освіті.

Ми живемо в такий період, коли наука і техніка одночасно розвиваються швидким темпом. І ми повинні гнучко підлаштовуватися під цей темп та мінливі життєві умови. Не випадково, що одне з 8 напрямків, організованих ООН для ІІІ-го тисячоліття, пов'язане з розвитком IКТ. Будучи викладачем в такий час, я також застосовую такі здібності і намагаюся привернути інтерес і увагу учнів до освіти. Тому я використовую наочні посібники, електронні матеріали в ході викладання хімії. Одним з таких посібників є «Цифрове лабораторне обладнання LABDİSС».

«Цифрове лабораторне обладнання LABDİSС» є продукцією Ізраїльської компанії «Globisens». Воно було доставлено в Азербайджан Міністерством Освіти нашої республіки і Азербайджанської організацією Edumadia.

Учням дуже цікаво працювати з цим приладом. Вони з легкістю розуміють найважчі теми.

Чому так?

В першу чергу, я повинна сказати, що діти з великим захопленням і інтересом засвоюють техніку.

Під час навчання із застосуванням приладу LABDİSС забезпечується гнучкість, наочність, практичність. За дуже короткий період можна виконати практичне заняття і отримати результат. Можна з легкістю обробляти результати. Під час практичних робіт на уроках хімії можна легко проводити розрахунки.

Яким чином?

Наявність у приладі спеціальної програми дає можливість узагальнити в собі і тему, і практику, і компоненти ІКТ. Під час проведення вимірювань за допомогою апарату LABDİSС показники вимірювання записуються в пам'яті приладу. Особливим є і програмне забезпечення, яке називається Globilab. У будь-який час можна підключити прилад до планшета за допомогою bluetooth, або до комп'ютера за допомогою USB (а також bluetooth), і переглянути результати у вигляді графіка. Дана особливість корисна найбільше під час екскурсій або при відсутності можливості використання комп'ютера, в тому числі планшета. Крім того, в разі необхідності проведення будь-якого досліду під час уроку, коли необхідно миттєво підключитися до комп'ютера, провести вимірювання за допомогою зовнішніх сенсорів, і за допомогою програмного забезпечення поряд з вимірами можна вивести результати у вигляді графіка на екран. Якщо ми врахуємо, що деякі діти проявляють більший інтерес до телефону, то можна направити цей інтерес до науки і навчання за допомогою приладу LABDİSС. Навіть можливо закачати програму Globilab на мобільний телефон і переглядати вимірювання приладу LABDİSС на телефоні.

Які вимірювання можна проводити з приладом LABDİSС?

  • Визначення температури навколишнього середовища і тіла
  • Вимірювання температури системи
  • Коливання
  • Визначення температури горіння
  • Визначення кислотності
  • Екзометрічні і ендометрічні реакції

Прилад LABDİSС надає нам велику допомогу в проектних і дослідницьких роботах

При використанні приладу LABDİSС в учнів формуються навички в області проведення досліджень і систематизації, роботи в команді, проведення критичного підходу, спостереження і аналізу.

Так, будуючи зв'язок LABDİSС – Комп'ютер – Promethean на дошці, я можу показувати хід роботи всьому класу. Іноді учні проводять різні дослідницькі роботи в різних робочих формах, використовуючи планшети, і навіть мобільні телефони.

Це незрівнянно. Раніше ми проводили вимірювання і відзначали їх, будували графіки вручну на міліметрівці. Я ніколи не забуду радісний крик учнів в класі, коли я вперше провела вимірювання із застосуванням приладу LABDİSС. Я отримала особливе задоволення від цього. Для мене незамінне побачити, як учні з успіхом отримують результати дослідницьких робіт.

За допомогою 3 кнопок управління (вибір, включення / вимикання, scroll), можна включати, вимикати прилад LABDİSС, встановлювати прилад на наступну сесію реєстрації і виконувати конфігурацію всіх параметрів. Для входу в меню слід натиснути на кнопку «Scroll» (прокручування), для вибору відповідного виміру сенсорів, які видніються на екрані, слід натиснути на кнопку «Вибір». В початку процесу вимірювання на екрані видніється картинка «біжить». При цьому вимір записується в пам'яті.

Для того, щоб зупинити вимір, спочатку треба натиснути на кнопку «Вибір», а потім натиснути і утримувати кнопку «Scroll».

Якщо звернути увагу на екран приладу LABDİSС, то можна помітити, що він схожий на мобільний телефон. Видніється показання енергії, bloutooth, GPS, звуковий або беззвучний режим, назва сенсора, обраного під час вимірювання, і показник вимірювання. За допомогою GPS на карті відзначається провідна дорога і показник траєкторії в будь-якій точці.

У нижній частині кожної з 7 внутрішніх сенсорних клавіш на приладі LABDİSС є порти для підключення зовнішніх сенсорів.

За допомогою GPS на карті відзначається провідна дорога і показник траєкторії в будь-якій точці. Уявіть, що ми летимо з однієї країни в іншу, протягом польоту ми вимірюємо вологість в літаку, і можемо відзначити цей вимір на карті.

При використанні приладу LABDİSС в учнів формуються навички в області проведення досліджень і систематизації, роботи в команді, проведення критичного підходу, спостереження і аналізу.

В результаті дослідницьких робіт, що проводяться із застосуванням даного приладу, в учнів формується безліч знань, здібностей і навичок, і підтверджено, що все це зіграє важливу роль в їх майбутньому житті.

Повна середня школа №162 імені Е.Аліева

Сабаільський район, Місто Баку, Азербайджан

Викладач хімії – Махира Нурієва

 

Немає коментарів