Logo

ПЕДАГОГІЧНИЙ ЧАСОПИС ЛЬВІВЩИНИ

Logo2
search_left


Обласний семінар методистів, відповідальних за супровід виховної роботи

Опубліковано: Середа, 12 жовтня 

min
max

   12 жовтня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар методистів районних та міських методичних кабінетів (центрів), відповідальних за супровід виховної роботи. Учасники семінару розглянули питання, пов’язані з маніпулюванням свідомістю дітей, зокрема, з маніпуляціями, до яких вдаються сучасні псевдорелігійні секти, що діють на тернах Європи. Відповідний матеріал та поради, як педагогічним працівникам та батькам протидіяти спробам маніпулювати дитячою свідомістю, представила доктор богослов’я, керівник Бюро УГКЦ у справах новітніх релігійних рухів Анна Боднар.

У форматі круглого столу методисти обговорили також питання організації виховання у ЗНЗ Львівщини в умовах реформування системи освіти. Завідувач кабінету розвитку освіти ЛОІППО Роман Пастушенко представив ідеологію змін, передбачених законопроектом «Про освіту», та пропозиції працівників кабінету до Програми розвитку освіти Львівщини на 2017 – 2020 роки, що стосуються організації виховання. Перед учасниками круглого столу виступили також заступник директора ЛОІППО Євген Стасюк, провідний спеціаліст департаменту освіти і науки ЛОДА Юрій Савчин, аспірант Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України Олег Паска, методисти кабінету розвитку освіти ЛОІППО Ірина Костюк та Марія Костецька. Учасники семінару погодились з пропозицією продовжувати обрану ще у 2009-2010 навчальному році політику розширення автономії загальноосвітніх навчальних закладів у питаннях організації виховання та посилення відповідальності школи за його результати. Зокрема, були підтримані запропоновані працівниками КРО проекти для ПРОЛ 2017-2020, а саме:

1. Виховна програма (дошкільного навчального закладу/загальноосвітнього навчального закладу/професійного навчального закладу): створення, реалізація, оцінювання.

2. Шкільні виховні справи національно-патріотичного спрямування(підтримка проектів на конкурсній основі)

3. Громадська школа лідерства (формування в учнів навичок громадської роботи)

4. Медіаосвіта у ЗНЗ Львівщини (формування в учнів умінь критично осмислювати інформацію на уроках та в позаурочний час)

5. Школа свідомого батьківства (розвиток умінь батьків як виховників у навчальному закладі (дошкілля/ початкова школа/основна школа)

 6. Євроклуби (щорічні зустрічі у літніх таборах для обміну досвідом, культурного обміну та відпочинку)

7. Дослідження якості виховного простору ЗНЗ області (анкетування, опитування, аналіз документів, спостереження).

8.Ціннісні пріоритети випускника ЗНЗ Львівщини (моніторингове дослідження - анкетування)

9.Внесок навчального закладу у розвиток творчих здібностей та соціальної активності учнів (моніторингове дослідження – анкетування та опитування).

10. Обізнаність педагогічних працівників як виховників (тренінг - тестування)

    Окремі учасники семінару висловили певні сумніви щодо доцільності діагностування якості виховного простору ЗНЗ, аргументуючи свою позицію складністю організації таких досліджень та значними витратами часу на укладання звітів про їх результати.

 

Немає коментарів


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання